Ερώτηση στον υπουργό Μεταφορών & Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή έστειλε ο πρώην υπουργός & βουλευτής Μεσσηνίας της ΝΔ, κ. Γιάννης Λαμπρόπουλος για τη γέφυρα της Βαλύρας του ποταμού της “Μαυροζούμαινας” «που έχει μετατραπεί σε γεφύρι της Άρτας, καθώς εδώ και 10 χρόνια είναι έτοιμη η μελέτη για κατασκευή της νέας, αλλά ο μελετητής δεν έχει ακόμα πληρωθεί…
Αναλυτικά η ερώτηση του κ. λαμπρόπουλου: “Με την από 23/9/2008 και αριθ.Πρωτ. Δ3β/222/12-Τ, απόφαση του τότε Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γεωργίου Σουφλιά, εγκρίθηκε η διάθεση πίστωσης ποσού εκατόν πενήντα χιλιάδων ευρώ (150.000 ευρώ) από τους πόρους της Τ.Ε.Ο Α.Ε., για την εκπόνηση της μελέτης «Μελέτη Γέφυρας Βαλύρας Μαυροζούμαινας επί της 7ης Επαρχιακής οδού Μεσσήνης-Μελιγαλά και υποστηρικτικές μελέτες» στον Νομό Μεσσηνίας.
Στη συνέχεια, με καθυστερήσεις από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, έγινε ο διαγωνισμός και ανατέθηκε σε ιδιώτη, η εκπόνηση της μελέτης.
Στη συνέχεια, με καθυστερήσεις από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, έγινε ο διαγωνισμός και ανατέθηκε σε ιδιώτη, η εκπόνηση της μελέτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη έχει περατωθεί και ο μελετητής δεν την παραδίδει, διότι δεν έχει πληρωθεί.
Όπως είναι γνωστόν, η υπάρχουσα παλαιά και στενή γέφυρα, με μια μόνον λωρίδα κυκλοφορίας, είχε κατασκευαστεί, στην δεκαετία του 1950, από τον τότε αρμόδιο Υπουργό και μετέπειτα Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος είχε και επισκεφθεί το συγκεκριμένο σημείο για να επιβλέψει την κατασκευή.
Όπως είναι γνωστόν, η υπάρχουσα παλαιά και στενή γέφυρα, με μια μόνον λωρίδα κυκλοφορίας, είχε κατασκευαστεί, στην δεκαετία του 1950, από τον τότε αρμόδιο Υπουργό και μετέπειτα Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος είχε και επισκεφθεί το συγκεκριμένο σημείο για να επιβλέψει την κατασκευή.
Αυτή η Γέφυρα, ήταν και είναι σημαντική για την 7η επαρχιακή οδό Μεσσηνίας, καθώς συνδέει την Μεσσήνη με τον Μελιγαλά, και τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Καλαμάτας με τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ιθώμης.
Υπενθυμίζεται, ότι στις μεγάλες πλημμύρες του 2016, η συγκεκριμένη Γέφυρα εξυπηρέτησε το μεγαλύτερο μέρος της Μεσσηνίας με προορισμό την Αθήνα, καθώς είχε πλημμυρίσει, τόσο ο αυτοκινητόδρομος προς Καλαμάτα, όσο και ο δρόμος από την Καλαμάτα μέχρι το Νησί.
Υπενθυμίζεται, ότι στις μεγάλες πλημμύρες του 2016, η συγκεκριμένη Γέφυρα εξυπηρέτησε το μεγαλύτερο μέρος της Μεσσηνίας με προορισμό την Αθήνα, καθώς είχε πλημμυρίσει, τόσο ο αυτοκινητόδρομος προς Καλαμάτα, όσο και ο δρόμος από την Καλαμάτα μέχρι το Νησί.
Επειδή, η υπάρχουσα Γέφυρα, δεν μπορεί πλέον να εξυπηρετήσει την καθημερινή αυξημένη κίνηση, προς την Αρχαία Ιθώμη και τους Δήμους Μεσσήνης, Μελιγαλά, Οιχαλίας αλλά και την ευρύτερη περιοχή.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πρόκειται, άμεσα να καταβληθούν στον ιδιώτη μελετητή, τα χρήματα που είχαν εγκριθεί, ώστε να παραδώσει την μελέτη, που είναι έτοιμη;
2. Θα χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο η κατασκευή της νέας Γέφυρας, όπως προβλέπει η μελέτη;”
Related TopicsΒαλύραΓιάννης ΛαμπρόπουλοςΕπικαιρότητα
Click to comment
Advertisement
Advertisement
Πρόσφατα άρθρα
- Διαγόρας – ΠΑΣ Γιάννινα 0-0: Έμειναν στο μηδέν και έχασαν νέο έδαφος (+videos)
- Άλλη μία μεταγραφή ο Παναιγιάλειος
- Τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων | 18/01/2025 (videos)
- Παναιγιάλειος: Καταγγελία για την Μύκονο…
- “Κόκκινο” στην έφεση Πανθρακικού για την αφαίρεση 6 βαθμών
- Δύο μεταγραφές ακόμη ο Παναιγιάλειος
Addurl.gr – Κατάλογος Επιχειρήσεων
Advertisement
Δες ακόμη…
-
5' λεπτά κήρυγμα
/ 3 ημέρες agoΓεωργούντζος: Δίκαιο “Χ” σε ΟΑΚΑ, παικταράς Γιάρεμτσουκ, Αναστό για Πανιώνιο, Κυριακή στο Ζηρίνειο… (video)
Ο Σωτήρης Γεωργούντζος στο νέο πεντάλεπτο κήρυγμά του, αναλύει το 1-1, σήμερα στο ΟΑΚΑ ...
By sportstonoto -
5' λεπτά κήρυγμα
/ 1 εβδομάδα agoΓεωργούντζος: “Άλλος ΠΑΟΚ χωρίς τον Λουτσέσκου στον πάγκο του…” (video)
Εύλογο νομίζουμε το ερώτημα – στο “Πέντε λεπτά κήρυγμά” του Σωτήρη Γεωργούντζου μετά τον...
By sportstonoto
Advertisement